Departamentul Relatii cu Clientii
Departamentul Relatii cu Clientii reprezinta un canal de comunicare intre ONLINE-PREPAY si clientii sai. Reprezentantii ONLINE-PREPAY se afla la dispozitia ta in cazul in care doresti sa comunici ideile, observatiile sau comentariile proprii cu privire la serviciile oferite de ONLINE-PREPAY . Atributiile Departamentului Relatii cu Clientii includ:
- evaluarea solicitarilor clientilor;
- rezolvarea problemelor ridicate de clienti;
- transformarea contului de client individual in cont client Business to Business;
Departamentul de Business Development
Membrii departamentului de Business Development sunt cei care supravegheaza derularea in bune conditiuni a contractului cu fiecare companie client. Persoana de contact dedicata pentru relatia cu compania ta iti sta la dispozitie in orice situatie legata de colaborarea cu ONLINE-PREPAY : solicitari, comentarii, reclamatii etc.
Poti contacta Departamentul de Business Development pe e-mail la office@online-prepay.ro sau accesand rubrica Contact.
Online-Prepay.ro este un magazin online ce va ofera servicii de incarcare - reincarcare electronica cartele prepay si cartele internationale, valabile pentru operatorii de telefonie mobila si fixa Vodafone , Orange , Telekom , Lyca Mobile , Nobel , FocusSat la preturi mici , avantajoase cu livrare instant si plata securizata prin serviciul 3D Secure.
|